hva skal man gjøre...

Svar
pepsilove
Innlegg: 1
Registrert: tor 05.07.2018 14:06
Kontakt:

hva skal man gjøre...

Legg inn av pepsilove »

Heisann,

Jeg er da 28, er da samboer med en felles unge på 16 mnd'er sammen. vi har hvert samboere i 8 år.
Helt fra starten har det hvert veldig frem og tilbake pga ting skjedd i forholde! =/ og det er ikke slik jeg ønsker det lenger =/ hver gang jeg og samboer har prøvd og rette opp i ting, så har det fungert i par dager også sklir det tilbake..

Etter vi fikk ungen har forholde bare gått en vei og det er nedover :/ , og vi har vell teknisk sett hvert sammen siste året for ungen sin skyld =/. Da vi sitter i samme stue, men aldri prater med hverandre, aldri gjør ting sammen.. blir hun bedt ut så takker hun nei til jentekvelder, hun bare ligger sover enten sengen eller sofaen. =/ Min mamma har VELDIG godt forhold til henne da mest barnebarnet sitt og den tankegangen vett. Men hun kommer til bli sur på MEG for at forholde våårt ikke fungerer og at blir slutt. =/

Den siste mnd'en så har jeg møtt en jente som ikke har hatt sex med enda! eller gjort noe seksuelt med! hun er også sammen med en person som mishandler henne,og hun har tenkt og slå opp, og hun vil ha meg.. og greia er at jeg syns faktisk det er veldig pirrende.. pga hver gang jeg ser hun der hun arbeider pumper hjertet litt fortere og jeg starter og smile automatisk :O og hver gang jeg får mld så sitter jeg å bare: er det hun ? :O

Min nåværende samboer har hvert gjennom mye i livet, og jeg er en persom som lett får dårlig samvittighet =( , og jeg vet at om det blir slutt så vil hun knekke sammen,men forstå greia iht vi vokser bare mer og mer fra hverandre, men innerst inne så vil nok begge bli lei seg uansett, pga man vil jo få det til virke pga ungen, men når det ikke går lenger, så kan man ikke la det gå utover ungen til og vokse opp med foreldre som er sammen men ulykkelige, da er det bedre med og være hver for seg og være lykkelige tenker jeg?... tenker jeg noe riktig eller er jeg helt på gjorde? hva tenker folk ? noen som har noen tanker?
Svar

Gå tilbake til «Generelt småprat»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester