Når eksen poster på typen sin facebookside

Svar
Sjalu

Når eksen poster på typen sin facebookside

Legg inn av Sjalu »

Jeg er sammen med en mann som har en eks som poster på facebooksiden hans. Han forstår ikke at det kan føles litt merkelig ut for meg. Er det noen her som pleier å poste en del på facebooken til eksen, og hva skal være motivet for å gjøre det? Det er det jeg ikke forstår. Jeg får jo følelsen av at hun poster for å holde andre damer unna han. Hum poster innlegg der hun skriver hvor glad hun er i han og hvor snill han er, reiseforslag osv.
Gjest

Re: Når eksen poster på typen sin facebookside

Legg inn av Gjest »

Hmmmm. Lag et ultimatum? Han må bryte all kontakt med henne...ellers er det over og ut mellom dere.
BigDrago
Site Admin
Innlegg: 11
Registrert: lør 17.01.2015 14:40
Kontakt:

Re: Når eksen poster på typen sin facebookside

Legg inn av BigDrago »

Har du tatt opp dette med typen din?
Anonym

Re: Når eksen poster på typen sin facebookside

Legg inn av Anonym »

Er dere kun på dating nivå, eller har det kommet noe lenger enn det?
Spørs hvor langt dere hr kommet... du kan vel ta et stort rødt hjerte e.l. å legge ut på FB-veggen til din kjæreste du også. Slik at eks-kjæresten blir klar over at hun har en "konkurent" om hans oppmerksomhet.
Anonym

Re: Når eksen poster på typen sin facebookside

Legg inn av Anonym »

Han vil heller bryte med meg istedet for å kutte henne ut av sitt liv. Grunnen er at hun vil være hans venninne. Det må en dame godta. Hun er en fantastisk pen dame... og jeg sliter med at hun poster så sinnsykt mye.
Og hva mener dere: hvis dere dater en person og ser at facebook blir dekket av innlegg fra eksen, ville dere trodd at de var ferdige? Lurer på hva som er motivet med det for det holder jo potensielle partnere unna mener jeg...
Anonym

Re: Når eksen poster på typen sin facebookside

Legg inn av Anonym »

Det er jo bare snakk om facebook... evnt... det finnes flere fisker i havet


Sist fremhevet av Anonymous den tor 09.04.2015 6:37.
Svar

Gå tilbake til «Samliv og relasjoner»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest